News item image

Festivalåpning med oppfordring til å invitere: Du er ikke alene

Kjenner du følelsen av å være annerledes? Følelsen av å være utenfor fellesskapet?

Vi er alle hverandres medmennesker som møtes på denne reisen kalt Livet. Årets Drammen Sacred Music Festival “Journeys” ønsker å skape flere slike møter. Møter og gode opplevelser i fellesskap. Du er ikke alene!

Festivalens første “journey” skjer allerede i forbindelse med åpningen av festivalen onsdag 21.september. Møteplassen er ved Papirbredden, med en vandring sammen over Ypsilon-brua akkompagnert av verdensrytmer.

Utfordringen til deg er å ta det første steget på denne vandringen, nemlig ved å spørre en nabo, kollega eller annen bekjent, eller flere, om de kan tenke seg å bli med på vandringen over brua sammen med deg. Eller å møte opp ved brua selv denne dagen, åpen for å møte andre medmennesker. Du kan også gå sammen med flere om å invitere og komme sammen i en gruppe. Tar du utfordringen?

Vårt “Du er ikke alene”-armbånd hentes på vår informasjonsstand på Papirbredden i forbindelse med vandringen, både til de som er invitert og til deg som tok utfordringen.

Armbåndet gir gratis adgang til flere av opplevelsene i årets festivale, blant annet til åpningskonserten med Rohini/Balke, konserten med Kristin Asbjørnsen og Natt-jam med festivalmusikere.

Tar du utfordringen?

Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.

Få nyhetsbrev fra Drammen Sacred Music Festival

Legg inn e-postadressen din for å få oppdateringer fra oss. Ved å registrere deg samtykker du at vi lagrer din adresse, og sender deg e-post. Vi deler ikke adressen med andre, og du kan når som helst avregistrere deg.

Hele uka

Torsdag 17. september

Fredag 18. september

Lørdag 19. september

Søndag 20. september

Mandag 21. september

Tirsdag 22. september

Kjøp billett

Samarbeidspartnere